Design by: Josefin

nyss hemkommen

Tog en promenad hem från jobbet. Det är inte direkt långt, men tar iallafall 20 minuter och det får vara dagens motion (jag cyklade faktiskt dit också). Just nu kokar jag mig ett ägg som verkar bli jäkligt misslyckat eftersom det sprack så fort jag la ner det i vattnet. Men det får duga. Ägget får bli lite mellis eftersom det blir lite mysmat när min fotbollsspelande sambo kommer hem från matchen mot KAIK. Tänkte göra kycklingsmörgåsar med baconmjukost på ciabatta. Till det lite sallad med avocado. Lär bli mumsigt. Inte direkt iso, men det är iallafall bättre än mycket annat jag kunde hittat på. Dessutom ska jag inte börja med dieten förrän vi flyttat och det är ju flera dagar kvar. Höhö.

Nej, lite Gossip på det här. Finns inte mycket annat att göra, lägenheten är nystädad och fin!

Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback