Design by: Josefin

sunday

Om det är något jag längtar efter just nu så är det ju Fångarna på fortet. Lär ju bli hur roligt som helst och jag kommer missa första avsnittet på grund av jobb. Tack för tv4play!

Just nu har jag Glamourama-maraton på tv3 och tjejerna är på spa. Jag måste åka på spa! Jag ska iallafall gå till Maria på ryggmassage så fort lönen kommer. Kanske inte direkt. IKEA kommer före, men vet inte när det ska hinnas med. Vi flyttar nästa helg!

Det här blev ju rätt osammanhängande, men det är ju söndag. Söndag denna vecka innebär inte ett roligt puls/bas-pass utan stängning på jobbet. Sist jag stängde gick brandlarmet precis när vi skulle gå hem. Typiskt när man bara längtar hem och vill lägga sig i soffan framför en film.

Aja, time for some make up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback