Design by: Josefin

sunday

Fredagen bjöd på megarolig födelsedagsfest hos Sofie och halvbra utgång till öltältet, som var skitdåligt, och Statt som var gratis och kul tack vare att vi var ett så stort gäng som var där. Äntligen fick jag slå till på lite vildsvinskebab också! Delade med halva gänget och vi var överens om att det är hur gott som helst (skrev svingott först, men tyckte det var en lite väl torr ordvits...)

Igår fick jag äran att bara ligga och slöa hela dagen. Gjorde faktiskt min första egna pannbiff till lunch och det blev faktiskt helt okej. Lite tjocka biffar kanske, men det blir bättre nästa gång! Dagen avslutade jag och Marcus med en cykeltur för att handla lite till kvällen. Vi gjorde baconlindad fläskfilé med mozzarella, potatiskroketter och chiliaioli. Goooott! Innan vi somnade mumsade vi chips och dipp framför en film som heter Sleepers. Någon som sett den? Den var bra, men jag var lite för trött för att hänga med i alla sammanhang. Hur som helst, en vääärd lördag.

Idag har jag lite ångest. Inte ångest kanske, men hur otränad är jag egentligen? Svaret på det lär jag få ikväll när jag ska pallra mig iväg på puls/bas på friskis. Får se om jag vågar återkomma om resultatet...

Nu blir det lite Gossip Girl medan Marcus är på hockeyträning och jag får lite egen tv-tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback