Design by: Josefin

16 februari

Dagen till ära håller jag och Marcus på att göra egna semlor. Dock kan vi inte göra klart riktigt än, för jag hade köpt lite för lite grädde. Dessutom köpte jag ICA's vispgrädde och den har lite lägre fetthalt så grädden blev lite lös. Senare i eftermiddag tänkte vi kirra lite mer grädde från Arla och då tror jag grädden blir bättre. Jag visar såklart bilder sen!

Ikväll ska jag iallafall träna. Igår struntade jag i det, främst på grund av att jag får lite ont i benhinnorna av att träna varje dag söndag-torsdag. Så jag gjorde ett litet uppehåll så jag kan träna alla mina favoritpass resten av veckan. En annan anledning var att jag skulle få stressa lite för att hinna se Charlotte Kalla och det var ju inget jag ville missa! OS-guld blev det ju. Vilken tjej!


Kommentarer
Postat av: Geir

ICA:s grädde behöver vara väldigt kall när den vispas, då den har 4% lägre fetthalt. In i frysen 5 min innan vispning, sen jävlar!

2010-02-16 @ 15:25:46
Postat av: Sara

Tack Geir! Skitbra knep ju. :)

2010-02-17 @ 10:49:24
URL: http://saraskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback