Design by: Josefin

18 februari

God Morgon!
Har hunnit läsa tidningen och dricka en Naturdiet Smoothie till frukost. Det fanns nämligen inget av värde att äta till frulle här hemma. Någon måste handla idag! Ska kolla runt lite på internet innan jag ska sätta tänderna i nästa arbete i företagsekonomin. Marcus får nog sova ett par timmar till eftersom han var vaken till 4 inatt och såg hockeyn. Själv låg jag såklart bredvid och sov som en stock. Vaknade dock till mot slutet och noterade att vi skulle vinna. Bra då.

Ska ner på stan sen och kolla på en vårjacka med min syster. Åt min syster. Själv missar jag ju hela våren och behöver inte köpa någon ny. Ekonomiskt! Haha. Dessutom har jag hur många vårjackor som helst så jag klarar mig nog även om sommaren inte kommit den 10 maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback