Design by: Josefin

ändrade planer

Hann ju inte mer än planera för lite mys (ensam) i ishallen och lite hockey. Jag har nästan aldrig tid att titta på Marcus matcher, eftersom jag råkat jobba typ varenda gång. Men idag passade det ju kanonbra! Då uppstod den lilla detaljen att matchen är inställda på grund av att det andra laget hade drabbats av mycket sjukdom och skador. Det blir alltså träning istället och det är ju fan inte mycket att hänga i gran. Så jag stannar hemma. Egentligen är det bra, för då kan jag se hela Vinterstudion idag igen. Och så behöver vi inte äta så tidig lunch. Sååå, jag gör tummen upp helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: maja

svar; Ja den är nog snyggast, vi får se hur jag gör helt enkelt ;)

2010-02-07 @ 11:52:20
URL: http://kindmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback