Design by: Josefin

besök på skin&beauty

Dags att bege sig till jobbet för sista passet innan resan. 10-14 blir det och det ska faktiskt bli skönt med ett riktigt kortpass. Direkt efter jobbet ska jag bege mig till Maria där det ska peelas, badas och massagas. Haha. Hur lät det där? Nej, men jag ska helkroppspeela mig inför resan, sen slappa i hennes sköna bubbelbadkar och avsluta med en ryggmassage. Det behöver min rygg verkligen, har haft så himla ont i den på senaste tiden. Tänk vilka möjligheter jag har att få massage i Thailand var och varannan dag. Haha. Vi får väl se hur det blir med den saken.

Nu måste jag minsann borsta tänderna och sen åka iväg så jag inte kommer för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback