Design by: Josefin

den ofrivilliga pausen

Hallå!
Nu verkar det som det äntligen funkar att blogga igen. Jag har försökt flera gånger både igår och i förrgårkväll men det gick sådär. Har faktiskt blivit ganska frustrerad. Det är nog fler som känner igen den känslan när man skrivit ett bra inlägg och så går det inte att publicera. Ännu surare blir man när texten inte sparats i arkivet för senare publicering. Men nu kunde jag iallafall skriva en kommentar och då räknar jag med att det ska gå att få iväg det här inlägget också.

Helgen har i stora drag bestått av jobb och tv-tittande. Underbart att OS är här! Förstår om vissa inte tycker det är intressant och jag ska försöka skriva om lite annat i bloggen under dom här två veckorna också. Oroa er inte! Nu har jag till exempel varit och aktiverat min soffliggarkropp (har ni också såna?) lite grann på Friskis. Pappa står och förbereder kvällens middag som består av entrecote med diverse tillbehör. Smaskigt! Eftersom att jag är kungen i familjen på sallad ska jag bege mig in i duschen och sen styra upp lite grönsaker. Tror minsann jag ska göra fetaoströra med vitlök i. Det är inte dumt inte. Dessutom är det roligt att variera lite och inte bara göra samma gamla fetatärningar hela tiden.

Hör av mig senare. Det kan bli en lång kväll det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback