Design by: Josefin

det närmar sig!

I min ensamhet sitter jag och spånar och planerar lite inför resan. Har samtalat lite med Sanna också som skulle försöka ta reda på lite exakta datum och tider för våra flyg. Lite svårt att boka anslutningsflyg när man inte vet hur dags man kommer fram liksom. Första projektet är att boka flyg mellan Bangkok och Phuket. Sjukt att det inte kostar mer än 700 kronor t/r per person. Perfekt för oss ju! Vi känner att det är värt att lägga ett par extra hundringar för att flyga i någon timme istället för att åka buss eller tåg 14-16 timmar. Känns som vi kommer resa rätt mycket på det sättet när vi kommer till Australien. Haha, jag är så internationell. Skrev nämligen Australia först. Haha.

Dags att fortsätta med planeringen! Ska nog kolla lite hotell i Hong Kong också. Men återigen, jag vet ju inte när vi kommer dit.

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: nej jag gör inte ostsås, däremot har jag mycket ost i receptet :)

2010-02-10 @ 16:14:48
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: TULIN

Gud vad kul det låter! Finns inget bättre än att resa och du kommer att älska Thailand!



Kram Tulin

2010-02-10 @ 21:26:05
URL: http://tulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback