Design by: Josefin

fredagkväll

Godkväll!
Är helt mör i kroppen efter varmt bad och massage hos fina Maria. Jag känner mig alltid så glad och nöjd när jag går därifrån. Och det känns ju faktistk som ett stort plus eftersom ingenting sånt där är gratis precis.
Nu har jag precis smällt i mig en Calzone och tänkte skriva lite på min nutidsanalys innan det är dags för skidskytte. Känns även bra att jag jobbat för sista gången innan resan. Nu blir det ingen mer stress över att jag ska dit och måste pussla in det mellan andra grejer jag har i schemat. Skönt! Skrev ett litet meddelande i fikarummet att alla arbetskamrater var varmt välkomna att titta in här i bloggen och följa mig här och via Facebook på resan. Hoppas dom hittar hit!

Nej, dags att leka lite analytiker innan det blir för sent att få något gjort.

Kommentarer
Postat av: Adam Stahl

inte så svårt att hitta hit ;)

2010-02-27 @ 11:10:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback