Design by: Josefin

funderingar

Hej allihop!
Jag känner hur jag bara blir tröttare och tröttare för varje dag som går. Anledningen är förmodligen att det är OS-tittande lite halvsent på kvällarna och nätterna och inte blir det bättre nu när hockeyn dragit igång heller. Gruppspelet intresserar mig inte speciellt mycket men Marcus är ju helt salig. Han ska helst se allt. Med alla lag. Det innebär att tv:n i mitt rum gärna ska vara på hela nätterna, vilket jag i och för sig lyckats undvika hittills. Inatt spelar dock Tre Kronor med start 01.30, så det lär bli en lååång natt. Jag brukar faktiskt somna som en gris runt midnatt och inte märka så mycket, men det sägs ju att det inte är helt optimalt att sova med ljus och ljud igång i sovrummet. Vi får väl se hur det hela slutar.

Jag är mest lite fundersam över hur det kommer bli när jag ska åka till Thailand bara 3 dagar efter att OS slutar. OS är ju som bekant i Kanada i år och just nu håller vi alltså på att ställa om kroppen lite smått till Vancouvers tid. Och Thailandet ligger ju åt helt andra hållet, vilket innebär att jag måste ställa om kropp och gärna helt tvärtom när jag beger mig åt andra hållet. Men det går nog bra. Jag ska ju bara ligga på en strand och steka i några veckor. Haha.

Eftersom vi gick upp lite halvsent idag var jag söt och gjorde lite pannkakor till brunch. Om ett tag blir det väl lunchtajm och ikväll blir det lite käk och OS-tittande hos Marcus syster Annika och Robert. Det ska bli mysigt.

Kommentarer
Postat av: Apollonia

Hej vännen!

Tack för ditt svar i min blogg :)

Jag förstod precis! ;)

Vad var det som gjorde att du valde just din då? Vad var det du "föll" för?



PUSS!

2010-02-17 @ 13:24:10
URL: http://apollonia.blogg.se/
Postat av: Apollonia

Ja, jag har tittat lite där också, hittade bland annat en för 2900 kr (kostar 4-6 tusen i affär) av en gubbe i Luleå som han vunnit och inte ville ha, men sånt vågar man sig ju inte på, tänk om han luras? Tänk om den går sönder på vägen hit? Nä, det får nog va.

Den här Canon jag vill ha är tydligen toppsäljare och han på Svenssons foto sa att den är svår att få tag på pga det.

Men ska kolla på Elgiganten där Viktor Lindberg jobbar, där brukar vi få en ganska fet "kompisrabatt" :)



Vinkväll? Anytime. På lördag ska jag dock på 20-årskalas hos Kajsa.



PUSS

2010-02-17 @ 13:45:00
URL: http://apollonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback