Design by: Josefin

glamourama, vilken skit!

Hej på er!
Tänkte faktiskt höja ett varningens finger. Satte mig framför datorn förut för att titta på Tv3's nya websatsning, eller vad man ska kalla det, Glamourama. I korta drag handlar det om tre it-girls från Stockholm. Tre väninnor med framgångsrika bloggar och andra diverse yrken. I första programmet fick man en liten presentation av varje tjej och en liten inblick i deras såkallade vardag som innehöll supande på Stureplan, bortamatch och en återställare på East dagen efter. Spännande! Den blondaste tjejen med gravt opererade läppar lät meddela att hon haft Mr Big-sex och inte somnade förrän 8 på morgonen. Vilken vardag va?

För övrigt har jag en känsla av att jag sett hon med läpparna på Lyxfällan för ett par säsonger sen. Hon köpte kläder och åkte taxi för maaassor med pengar varje månad så hon blev tvungen att få pengar av sin pappa för att kunna betala alla räkningar och krediter. Är det någon som kan bekräfta eller dementera detta?

Mitt största problem är att jag förmodligen kommer se skiten igen. Heja!

Kommentarer
Postat av: Boe

Jag bekräftar. Hon heter Anna hibbs och jag träffade henne på white room. Fattar inte om hon är dum eller smart...

2010-02-09 @ 21:48:07
URL: http://Petterssonsofie.blogspot.com
Postat av: Sara

Nej, det är ju det man inte fattar. Skulle inte vara speciellt stolt över min medverkan i LF om jag var hon. Speciellt inte med tanke på vilka hon hänger med liksom. Sjukt att du träffat henne. Haha. Vi borde hooka upp innan jag åker!

2010-02-09 @ 22:26:02
URL: http://saraskoog.blogg.se/
Postat av: Cilla

Hibbs är helt lost. Jag gillar inte heller Glamourama, tittade 2 minuter innan jag förstod att det var skit.

2010-02-10 @ 08:46:34
URL: http://camh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback