Design by: Josefin

god morgon!

God morgon, god förmiddag eller whatever. För er som inte gillar snö och ännu inte har tittat ut genom fönstret tipsar jag nu om att helt enkelt inte göra det på hela dagen. Det är nämligen inget att se. Eller jo, det är det. Svinmycket snö och typ snöoväder så långt ögat når. Så gillar man det inte kan man gott krypa ner under täcket igen och stanna där.

Jag sitter däremot framför fyra panoramafönster som sträcker sig från golv till tak, så det var oundvikligt att se snön. Dessutom måste jag ut i den också. Ska bara äta upp min frukost först. Jag ska alltså till jobbet och slita mellan 11 och 18. Som tur är kommer pappa hit och kör mig. Jag känner mig inte dirket motiverad för en promenad i det här vädret.

Direkt efter jobbet ska jag pallra mig ner till Ida på Självfallet och färga min utväxt som inte är så värst snygg för tillfället. Tacksamt att ha keps på sig på jobbet då, vill jag lova!

På grund av jobbet blir det alltså inte lika flitig bloggning idag som igår. Men håll ut! Efter idag jobbar jag inte förrän nästa fredag! Det hinner bli många inlägg det.

Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Mhm, vi kommer att kramas många gånger på fredag!

2010-02-03 @ 12:28:14
URL: http://camh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback