Design by: Josefin

godmorgon!

Godmorgon allihop!
För att vara jag är det rena rama ottan. Fast nej, inte nu kanske. Men jag gick faktiskt upp för en timme sen och det är faktiskt rätt tidigt för att vara jag. Men vad gör man inte? Patrik ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba 12-19. Självklart kan jag det! Det enda negativa är att jag hade tänkt träna ikväll, men fan. Jag har många fler dagar jag kan göra det på.

Den här morgonen har jag hunnit med en smörgås och drickyoghurt till frukost, plocka i all skitig disk i diskmaskinen och kört i gång den och dessutom har jag stekt köttfärs till tacosen som Marcus och jag hade planerat till lunch. Eftersom det blev ändrade planer och vi får äta lunch på varsitt håll tänkte jag förbereda en matlåda som jag kan ta med till jobbet så kan han sitta här hemma och äta tacos i sin ensamhet sen. Dock går det nog ingen nöd på honom precis.

Om man skulle gå och ta på sig ansiktet kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback