Design by: Josefin

helvetesnatten

Nu har jag verkligen börjar känna av stress och nervositet inför resan och allt vad den innebär. Inatt somnade jag efter kl 03 efter timmar av hårt tryck över bröstet och en hel del tårar och jobbiga tankar. Mycket stress har jag lagt på mig själv eftersom jag måste göra klart kursen i företagsekonomi innan jag åker och det är en hel del kvar att göra. Fick panik och ännu mer tryck i bröstet när jag insåg att jag ska jobba 12-19 idag, vilket innebär att hela dagen försvinner i ett nafs. Ringde till jobbet imorse och kollade om det gick att få ledigt, men det funkade inte, så nu är jag alldeles strax på väg dit. Men jag får skylla mig själv. Jag har ju tackat ja till att jobba.

Nu måste jag kila. Ska försöka få något i magen innan jobbet.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback