Design by: Josefin

jag är duktig!

Nu är jag helt slut! Man känner sig verkligen superduktig när man varit iväg och kört ett hårt pass. Åtminstone gör jag det. Idag var det Veronicas puls/bas som gav mig en omgång. Och vilken omgång sen! Tror inte jag varit så svettig sen jag slutade med fotboll. Dessutom var passet gryyymt bra och kommer besökas av mig varje tisdag fram till resan. Har faktiskt tänkt köra stenhårt fram tills vi åker. Jag vill ju gärna känna mig lite snygg och fräsch när jag ska svassa runt på stranden i flera veckor. Har dessutom funderat på att försöka äta riktigt bra mat när jag är borta. Inte så mycket onyttigt utan mycket frukt, grönt och mindre kolhydrater. Tror ni det skulle funka bra?

Återkommer senare. Nu är det Mästarnas Mästare på SVT1. Det är verkligen något för en sportälskare som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback