Design by: Josefin

jag är smart

Tänkte faktiskt visa en liten bild på hur jag ser ut idag, men Marcus har åkt iväg med min kamera och jag hittar fan inte var man går in för att fota med webkameran så jag lägger ner det projektet. Om jag har lust kanske jag styr lite med det där senare. Så länge kan jag väl slänga in en bild från en annan dag. Så får det bli! Man känner sig inte alltid så jävla teknisk alltså. Jag har ju använt webcamen förut, men nu verkar det som programmet är helt försvunnet. Kan det har något att göra med att vi har falskt Windows på den här datorn? Nej, det borde det väl inte ha? Själva programmen borde ju inte ha något med det att göra.

Nu ska jag göra ett toalettbesök, sen se om jag hittar nåt skoj tv-program att se på datorn och sen göra lite uppgifter i Företagsekonomi. Måste jobba på som en gnu med det nu eftersom jag ska vara klar innan resan. Och det äre tre veckor kvar idag. TRE!

Gammal bild

Söt tjej

Hon ser inte ut som jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback