Design by: Josefin

lite om lördagen

Eftersom jag inte yttrat mig något angående lördagkvällen och natten tror ni väl att jag bara vara asfull (på grund av inlägget igår) och hade väldigt tråkigt. NI HAR FEL! Okej, jag var asfull, men jag hade huuur roligt som helst. Roligare än på väldigt länge. Det var helt galet! Vi började hemma hos Sofie som olyckligt nog hade skurit upp halva handen när vi kom så blodet sprutade i hela badrummet. Kvällen kunde ju börjat bättre. Dock slutade det blöda och vi tänkte egentligen inte mer på det förrän vi skulle jubla som idioter när Hellner och Olsson tog medalj i dubbeljakten. Då gick det upp igen. Men vi var glada ändå, vill jag lova.

Vin i mängder, lite mello, lite skidor och mycket mysprat är något man gärna gör om oftare och vi lovade varandra att det blir massor med sånt i sommar. Dock kanske lite mindre mello och ännu mindre skidor. Vi får hålla till godo med vin och varandra. Det går nog galant! Sofie och Markus har förresten en helt underbar balkong. Stor och rymlig så det får rum för massa mys och sånt i sommar. Bra!

Kvällen fortsatte oväntat nog på Statt. Det var inte riktigt meningen, men jag och Moa hängde med bandykillarna som inte snålade med bjudningarna precis. Stackarna har ju inte festat på hela säsongen, men det tog dom igen nu och jag och Moa hakade på. Haha. Helt galet! Mitt sista besök på Statt på typ tre månader slutade alltså med succé.

Det är bara att konstatera att det är dom spontana kvällarna som man inte har så höga förväntningar på alltid är dom som blir bäst. Man borde med andra ord slappna av mer och planera mindre. Jag har dock lite svårt för sånt.

Nu tittar jag lite på konståkning från natten, snart åker vi väl in till stan eftersom vi sovit i Vingåker inatt. Senare blir det träning och sen ska jag ladda som en gnu inför sprintstafetterna. MISSA INTE!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sommar -10 på min balkong låter bra!

2010-02-22 @ 13:57:24
URL: http://Petterssonsofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback