Design by: Josefin

medaljer ikväll?

Taggar mest inför kvällen. Skidåkarna ska göra premiär i spåren och vi har en och kanske flera riktigt bra medaljchanser i framför allt Charlotte Kalla, Anna Haag och Marcus Hellner. Skönt att loppen inte är så sent också. 19.00 och 21.30, tror jag det är. Igår blev det nämligen rätt sent eftersom jag väntade till 00.30 på att Marcus skulle komma hem från Stockholm samtidigt som jag slötittade på puckelpist. Och inte somnade vi precis när han kommit hem heller.

Vi planerar nog att göra lite tacos att mysa med framför skidorna så det kanske är dags att bege sig mot affären och köpa lite smått och gott. Innan skidorna ska jag skriva klart min konkurrentanalys också. Jag har hållit på med den alldeles för länge och borde faktiskt skärpa till mig. Ska helst vara klar med hela kursen innan resan och det är snart bara två veckor kvar. Shame on me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback