Design by: Josefin

min torsdag

Den här dagen blev typ bara pannkaka. Nej, jag har inte ätit pannkaka, men den har varit stressig och konstig. Började med att köra mina syskon till skolan imorse och sen gjorde jag ett besök i solariet innan jag kröp ner i sängen brevid Marcus igen och sov till lunchtid. Då ringde mamma och sa att det fanns en bra ryggsäck i Eskilstuna som jag helst skulle åka och titta på. Vi hittade nämligen en skitbra rygga i mellandagarna som jag skulle få i födelsedagspresent, men när mamma skulle köpa den var dom slut. Utgångna (? haha) ur sortimentet, utreade, borta. Ni fattar. Jag fick en annan ungefär likadan istället, men den första var mycket bättre och nu har jag helt enkelt stressat runt hela dagen för att köpa den där. Min lillebror var också med och det var egentligen mer stressande än det gjorde nytta, men jag tycker det är skönt att ha någon annan med i bilen när jag kör och Mackan kunde inte följa med.

Jag fick dessutom tag på en present till Emma som ska firas med buller och bång imorgon. Köpte även ett nytt nagellack, hårspray, lösögonfransar och kanel-te. Jag bara älskar kanel!

Hade tänkt träna halv fem, men det hann jag ju inte och jag har inte lust att gå på varken core eller danspass. TYPISKT! Det får väl helt enkelt bli en promenad, men det har jag inte heller lust med. Fan. Nej, jag skiter i det. Ska iallafall göra ett besök hos fina Annika som jag ska låna lite smycken av till imorgon. Det är guldtema på Emmas fest och jag är inte guldig över huvud taget. Tror inte jag har någonting, varken kläder eller smycken som liknar guld. Silver hade varit en miljard gånger lättare. Meeen, vem har sagt att livet måste vara lätt?!

Någon som har ett bra tips på vad en kille (läs Marcus) kan ha för gulddetalj?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback