Design by: Josefin

morning!

Godmorgon! Jag hade egentligen tänkt sova längre, men när man blir väckt av diverse anledningar och känner sig pigg är det väl lika bra att gå upp och aktivera sig lite. Frukostmackan har precis blivit uppäten och jag ska faktiskt börja med lunchen om inte alltför lång tid. Pasta med ost- och skinksås bjuder jag på idag och det blir tidig lunch för sen ska jag iväg och titta när Marcus spelar hockey. Resten av familjen är iväg och roar sig på annat håll. Pappa är på domarkurs och mamma och Malin är ute och åker skidor. Duktigt!

Slänger in bilder från lördagens bravader i eftermiddag eller framåt kvällen. Det finns en hel del och många blev väldigt fina. Det tackar vi min braiga Nikon D60 för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback