Design by: Josefin

presentfunderingar

Hittade ju, som sagt, en hyffsad/bra/god(?) present till Emma förut på min lilla utflykt. I bilen på vägen hem fick jag dock en annan idé och ju mer jag tänker på den desto bättre tycker jag faktiskt att den är. Tyvärr kan jag inte berätta vad det är för något. Då kan jag ju inte utnyttja den braiga presenten vid något annat tillfälle. Den är helt enkelt för bra för att avslöjas. Nu låter det i och för sig som att det är den bästa presenten i världshistorien, men så är det förstås inte. Den är bra, men hade nog egentligen passat bäst på en tillställning som den jag ska på imorgon. Så jag får helt enkelt välja tillfälle noga. Det är ju inte så roligt att ge bort samma sak flera gånger.

Jag ska försöka leta reda på en bra bild som kan agera ledtråd och sen kan ni väl gissa vad det är för något? Som sagt, det kommer nog inte så många bra tillfällen så eventuellt går den att avslöja senare.

Kanske har ni något exempel på en riktigt bra present ni gett (får man säga så?) till någon eller kanske fått? TELL ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback