Design by: Josefin

reflektioner

Haha. Så fort det blir helg verkar det som folk inte har tid att använda internet längre. Iallafall inte för att läsa min blogg. Kan säga att hittills idag har jag nästan 50 färre unika besökare mot i förrgår. Och jag har inte direkt asmånga läsare, så det är verkligen ett rejält ras. Och det lär ju inte bättra på sig under kvällens gång heller.

Nu har jag varit iväg på ett medelpass som inte var något att skriva hem om. Övervägde att gå på spinning istället men rädslan att få fittigt ont i stjärten tog överhand. Det blev medel. Hur som helst, jag blev ju svettig iallafall. Trevlig som jag är har jag inte duschat än så det står högst upp på min lista. Sen blir det lite pizzamys med familjen innan jag ska bege mig mot ishallen för att titta på hockey. Det får vara en helt okej fredagkväll. Ska upp imorgonbitti och jobba också.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Apollonia

Det klart du skulle vara. Sanna och Ellen också. Men när sjutton är ni hemma? :)



puss!

2010-02-12 @ 20:58:23
URL: http://apollonia.blogg.se/
Postat av: Sara

10 maj kommer vi hem. :) Men du behöver ju inte ändra datum för vår skull juuu. Haha. Puss

2010-02-12 @ 22:36:56
URL: http://saraskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback