Design by: Josefin

skridskor

Nu är jag snart klar med konkurrensanalysen och ska faktiskt skicka den idag! Törst inte ens säga när den egentligen skulle varit skickad. Tur att datumen är mer som riktlinjer. Jag får ju lägga upp kursen på precis vilket sätt jag vill. Dag är toppen!

Ska snart spela in lite skridskor från nattens OS-sändningar. Mamma bad mig göra det ifall hon blir sugen att titta lite när hon kommer hem. Skridskor är ju lite henns grej. För er som inte vet det var hon jätteduktig på det när hon var i min ålder. Hon har varit med på junior-VM bland annat och hade länge rekord i antal medaljer på junior-SM (hon tror att hon kanske har det fortfarande. Min lilla mammi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback