Design by: Josefin

smidigaste sättet att svara på kommentar

Jag har ett litet problem angående det här med kommentarer. Eller, det är inget problem egentligen. Visst är det underbart med kommentarer?!
Grejen är att jag försöker komma på det smidigaste sättet att svara på kommentarerna. Är det att svara i sitt eget kommentarsfält i anslutning till kommentaren, eller är det att svara i den andres blogg? Om man svarar i sin egen kanske personen i fråga missar svaret. Jag är inte helt säker på att alla tittar in och letar svar. Man glömmer ju till och med bort att man kommenterat ibland. Men svarar man i den andres blogg ser ju inte alla andra automatiskt svaret och dessutom blir det ett himla "hattande" mellan alla bloggar ifall en liten konversation skulle uppstå i kommentarsfältet.

Framför allt känner jag att jag inte riktigt är konsekvent vad gäller detta. Jag gör liksom olika från dag till dag. Någon som har ett bra tips?

Kommentarer
Postat av: Apollonia

Jag är också jäkligt kluven där. Jag gör också olika hela tiden. Fast när det är anonyma svarar jag i min blogg (eller folk som inte har blogg) annars svarar jag nog oftast i den andres blogg, inte alltid dock. Haha!

2010-02-02 @ 19:00:09
URL: http://apollonia.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback