Design by: Josefin

solarieupplevelsen

Besöksrekord igår! Första dagen jag bestämt mig för att börja blogga igen. Inte illa! Det här måste betyda att det anslutit några nya läsare? Välkomna!

Ett utropstecken i varannan mening. Inte illa pinkat. Det var faktiskt inte medvetet.

Jaa, hur som helst sitter jag och äter färskt bröd till frukost. När jag är klar tänkte jag gå och lägga mig igen. Att jag är vaken nu över huvud taget beror på att jag var snäll och körde min bror till skolan. Jag gjorde det igår med, men då gick det lättare att gå upp. Idag var det väldigt segt. Men vad gör man inte? Han har ju faktiskt långt till skolan. Efter att jag lekt taxi åkte jag till norr och solade. Väl där blev jag ganska missnöjd både med mig själv och solariet. Jag hade tagit med mig ganska många mynt, för jag visste inte riktigt hur länge jag ville sola när jag väl stod där. Det jag vill komma till är att det var tur att jag hade så många mynt med mig, eftersom solariet jag gick till först bara käkade upp mynten. Jag fick ingen tid för pengarna jag la i och dom gick inte heller att trycka ut igen. Trött man blir! Man måste dessutom sola för minst 20 kronor och jag tänkte att mynten kanske skulle trilla ner och solariet skulle starta om jag bara tryckte i 20 spänn. Som ni förstår var så icke fallet. Som tur är hade jag 20 kronor till och fick ändå sola drygt 10 minuter i ett annat solarium. Fast man kan ju ändå bli lite trött på sig själv. Det hade räckt med att första femman gick till spillo. Men nejdå! Jag pulade glatt ner några till för säkerhets skull. Retard!

Kommentarer
Postat av: Apollonia

(Om "Solarieupplevelsen"):Om det är någon tröst, så hade det lika bra kunnat varit jag! ;)



Svar på din kommentar i min blogg:

Ja, den tiden minns jag väldigt väl. Vi var väldigt nära då, Sara.. Och nej, visst är man inte likadan längre mot folk. Trist egentligen.

Minns du årtal?

2010-02-02 @ 14:16:55
URL: http://apollonia.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback