Design by: Josefin

spännande

Det gick förvånansvärt fort att jobba. Det var faktiskt riktigt roligt att komma tillbaka. Har ju faktiskt inte jobba på väldigt länge. Det bästa, både för att det är kul och för att jag kommer få en lön när vi är i Thai, är att jag ska jobba imorgon och på lördag också. Yey!

Nu sitter jag mest och väntar på att IOK (Internationella Olympiska Kommitén) ska släppa namnen på dom 30 idrottare som stoppas från deltagande i OS. Tänk om det är någon framgångsrik svensk?! Då börjar jag ju typ gråta. Kalla mig löjlig, för det förstår jag att ni som inte är sportfånar tycker att jag är, men fan. Jag gillar sport och är taggad som ett djur inför OS. Men det förtar ju en del (läs: JÄVLIGT MYCKET) av det roliga med OS. Så, vi får väl se hur dom närmsta två veckorna blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback