Design by: Josefin

till emelie

Jag och Emelie funderar på en liten vinkväll och jag försöker hitta en kväll som passar. För att hitta min bästa dag gick jag såklart in och tittade i OS-tablån för att se när det inte är något superintressant. Men vi har ju medaljchans varenda kväll! Emelie, jag behöver inte sitta klistrad, men jag har liksom gärna tv:n på i bakgrunden. Usch, jag hatar mig själv nu. Haha. Du får helt enkelt bjuda in mig vilken kväll som helst, vardag som helg så kommer jag som ett skott! Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: Apollonia

Haha, du är för söt Sara :) Tv:n kaaaan stå på ;) Jag kom på mig själv med att sitta och heja högt till någon sorts skidåkning igår. (Sprinter?)

Så det är heeelt OK. :) Dock är ju helgerna rätt smockade nu. 20-årsfest nu i helgen, helgen efter det fyller ju Emelie år och vet inte om hon ska ha något, helgen efter det (lördag) ska jag på tjejmiddag/fest hos min syster och helgen efter det kanske jag ska till Cilla. :) Så det är i så fall Fredagen nästnästa helg, den 5:e! :)



Puss!!!

2010-02-18 @ 10:20:12
URL: http://apollonia.blogg.se/
Postat av: Sara

Emelie: Problemet är ju bara att då är ju jag i Thailand. Vi åker nästa onsdag. Men fan, vi har hela sommaren på oss att dricka vin! :)

2010-02-18 @ 11:11:13
URL: http://saraskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback