Design by: Josefin

valentine's day

Just det. Idag är det Alla Hjärtans Dag. Jag är nog sist i världen att notera detta. Eller, jag har noterat det tidigare såklart men jag har inte gjort något stort väsen av det. Jag tycker faktiskt inte att den här dagen är något speciellt. Jag ser ingen anledning till att vi ska tycka mer om eller uppmärksamma varandra bara för att det står något speciellt i kalendern. En annan orsak till att jag inte lägger så stor vikt vid Valentine's Day just i år är att jag inte träffat Marcus på hela dagen. Jag sov visserligen bredvid honom inatt men sen åkte jag till jobbet vid 07.30 och när jag kom hem därifrån hade han åkt iväg på hockey. Nu är deras match i Stockholm precis slut och han kommer hem efter midnatt. Det var den kärleksdagen liksom. Men äh. Vi kan tycka om varandra imorgon istället.

Nu ska jag dricka min första dos Dukoral, som ska skydda mig lite mot problem med magen på min resa. Det kommer säkert smaka skit och problemet med det är att jag ska dricka ett glas till om en vecka. Typiskt.


Min kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback