Design by: Josefin

varför man vill ha en laptop

Internet funkar inte på laptopen. Något med nätverkskortet som inte funkar. Jag är inte så bra på det där med datorer. Och Marcus är i Malmö. Jag har aldrig haft en laptop förrän Marcus fick den där braiga saken när han tog studenten. Nu förstår jag verkligen vitsen med att ha en bärbar dator. Inte så att jag var motståndare förut på något vis, men jag tyckte att jag lika gärna kunde sitta här vid en stationär dator och göra allt man vill göra vid datorn. Hell no, säger jag bara. Här vill man ju inte sitta och häcka. Man är helt låst och kan knappt göra något annat samtidigt. Och sitta här och titta på film är ju helt uteslutet, även om stolen är rätt skön. Jag menar, man kan ju inte ens lägga sig ner. Usch, antar att det här också är ett i-landsproblem.

Nu ska jag iallafall gå och starta om laptopen ifall det nu bara var något tillfälligt fel som behövde lite hjälp på traven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback