Design by: Josefin

vilken underbar morgon!

Jag blev väckt av jobbet för en kvart sen och kunde sen inte somna om. Patrik frågade om jag kunde jobba 12-19 idag, men det kan jag ju inte. Det var verkligen skit, för jag skulle behöva pengarna. Men det är lite väl slött att säga att jag kan komma 12-15.30. Halva passet liksom. Funkar inte! Men som sagt, jag såg vilket fint väder det var och därför tänkte jag ta mig i kragen och promenera någon timme. Sen blir det perfekt att väcka Marcus, ta en lång dusch och sist, men inte minst, sätta fart med fiskgratängen jag ska göra till lunch. Köpte färsk fisk igår och fiskgratäng ligger högt upp på min favoritmatlista.

Dags att ge sig ut då! Hoppas jag hittar min iPod. Brukar kunna ligga lite var som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback