Design by: Josefin

100714

Gött att prata av sig lite med Bellan. Vi hann med lite hemmagjord jordgubbssaft, muffins och en liten promenad med Tessi (min och Marcus lånehund) också. Nu har dagen avslutats med lasagne och Lyxfällan. Medan Marcus är och tränar hockey tänkte jag ta en dusch och sen förbereda för lite mys med film och jordgubbar. Ja, han är på hockeyträning mitt i sommaren. Jag är ju inte förvånad, men förstår om vissa kan tycka att det låter lite udda. Vilken tur för grabbarna att det finns is nästan året om!

Tar nog en sväng på Blocket också och ser om jag hittar något kul.

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

men kan du göra comeback eller?

2010-07-22 @ 12:37:36
URL: http://sofiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback