Design by: Josefin

besök

Snart kommer Rebecca hit. Det var inte precis igår vi träffades. Jag har köpt lite jordgubbar och fika och så tänkte jag bolla lite framtidstankar med henne. Hatar att det blev såhär. Haha. Jag sökte för skojs skull, ville liksom se hur långt ifrån jag var. Nu har jag gjort allt jag kan för att få vara kvar på jobbet i höst, vi har skrivit på kontrakt för en ny lägenhet och så kommer antagningen som en blixt från klar himmel.

Nämnde jag att min kropp inte gillar stress?

Kommentarer
Postat av: madde

kan inte säga att jag förstår dig, eftersom jag bara behöver välja på att jobba eller pendla till etuna där jag kom in. men förstår lite hur du tänker ändå.. vilken möljlighet ändå, göteborg & handels liksom! jag håller på dig vilket du än bestämmer dig för!

2010-07-14 @ 21:59:07
URL: http://madelenewinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback