Design by: Josefin

ledig

Idag är jag ledig och har varit uppe i typ två timmar eftersom jag hade telefontid med en dam på sjukhuset imorse. Och inte kunde jag somna om inte. Har hunnit titta på lite Maria Montazami, ätit frukost och nu ska jag nog gå in och hoppa lite på Marcus så att han vaknar. Efter lunch blir det utflykt till Lyttersta för sol och bad med min mamma och mina syskon. Förhoppningvis. Mamma sa att det ser molnigt ut bort mot Vingåker. Hoppas att dom försvinner! Det skulle ju inte bli dåligt väder idag så förmodligen bär det av om ett par timmar.

Jag har inte badat i svenska vatten i år. Jag har ju badat jättemycket. Men jag säger ändå till alla att jag inte badat än i år. Det är ju om man badat i sjön eller inte som är intressant. Att jag låg och glötte i turkost vatten varje dag i mars i Thailand är ju inte så intressant. Men nu vet ni det. Kan bjuda på en bild om ni inte tror mig. Sådäså.


Kommentarer
Postat av: sara

jag har doppat mig i svenskt vatten! det var iskallt!

2010-07-08 @ 11:14:07
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Mammis

Det blev knappt något bad i dag heller.....

2010-07-08 @ 19:39:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback