Design by: Josefin

party up!

Kom precis hem från jobbet och trots att jag är stressad som ett djur valde jag att sätta mig ner i soffan och varva ner lite. Jag har faktiskt ganska gott om tid på mig. Men snart blir det dags att sätta fart! Jag måste dammsuga, plocka undan alla smågrejer som ligger överallt, duscha, välja kläder, laga mat, äta och sen är jag nog redo för gäster. Kanske ska sminka mig också. Har inte riktigt bestämt mig än. Hehe.

Det jobbiga är att jag inte ens vet när dom första kommer. Har jag två eller tre timmar på mig? Det kan ju innebära en viss skillnad i planeringen. Men fan, jag bor ju bara på 64 kvadrat. Tar ju typ en kvart att städa, så det är luuugnt.

Bilder lär dyka upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback