Design by: Josefin

värmeeen

För ett par dagar sen när det skulle bli sol och bad. Det blev lite sol och jag doppade mig. Dog av att det var så kallt i vattnet. Det var verkligen svinkallt. Paradoxalt nog överlevde jag och fortsätter denna värmebölja blir det nog mer bad i år. Förra året tror jag faktiskt inte att jag badade i Sverige. Jobbar man har man ju knappt tid och på min semester var jag två veckor i Turkiet. Men där badade jag minsann!

Igår var vi nere vid Luvsjön och lånade mamma och pappas hus. Vi grillade, gjorde egen potatisgratäng och åt i soffan framför bronsmatchen. Det var en bra kväll. Får se vad vi hittar på för smaskigt ikväll. Det är ju finaldags! Och jag har chans att vinna en liten (läs: jaaa, liten) slant både på turneringens segrare och skyttekung. Något säger mig att båda spelen kommer gå i stöpet, men jag kan ju vara glad änså.

Nu ska jag bara borsta tänderna och sen cykla iväg till jobbet. Lär ju svettas som en gris om det ens är i närheten av lika varmt som igår. Det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback