Design by: Josefin

2 dagar kvar

Nu har jag hunnit med lite lunch med min fina Marcus samt ett besök på stan för lite sista minuten-inköp. Jag kom hem med en ny bikini, min andra nya inför resan. Det stora problemet med det är att jag säkert kommer hitta massa fina jag vill ha när vi väl kommer till Thailand. Men det är en annan historia. Fick även med mig två linnen, en t-shirt, en kjol, nagellack och mineralfoundation hem. Ska bara skicka iväg lite grejer till Dag och sen ska jag provpacka. Känner på mig att det kommer bli kaos och att allt inte alls kommer få plats. Då vet jag inte vad jag ska göra. Det är ju inte det lättaste att sålla bort grejer när man redan hållt igen så mycket man orkar. Men jaja, det kanske ordnar sig.

Ska avsluta eftermiddagen med ett besök på Friskis. Eventuellt mitt sista, om jag inte får fnatt och åker på Veronicas pass imorgon på min sista kväll i Sverige på 9 veckor. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback