Design by: Josefin

framme pa koh samui

Efter en ganska obekvam resa som innebar tva svintranga bussar, plus en stor bekvamare buss samt ett par timmars battur kom vi i eftermiddags fram till Koh Samui. Vadret har inte varit det basta idag sa det kandes som ratt bra tajming att det blev en resdag. Trots att det inte varit sa mycket sol har det varit hur varmt som helst sa vi ar valdigt glada att det var A/C pa alla bussar. Annars hade man nog dott.

Vi bor pa ett stalle som heter Relax Resort i ett ganska stort rum med alla bra grejer vi behover. Billigaste boendet hittills ar det ocksa. Vi betalar ungefar 60kr per person och natt. Overkomligt! Dessutom ar det ungefar 100 meter till Koh Samuis huvudstrand och pa omradet finns en liten pool att svalka sig i pa vag hem fran stranden. Kanon!

Har haft lite tjall pa magen nu ikvall sa jag hanger inte med tjejerna ut for att kolla laget. Kopte mig en chipspase och ett Aftonblad jag kan roa mig med. Har dessutom inte speciellt langt kvar i min bok. Spanningen tatnar!

Dock ar vara rum valdigt lyhorda och vi har redan fatt lyssna till en sexuell akt fran rummet bredvid nu pa eftermiddagen. Det kan bli intressanta dagar och natter det har.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback