Design by: Josefin

framme!

Forlat att jag inte hort av mig! Det kanske ar manga som ar besvikna nu, men jag har helt enkelt inte haft tif och mojlighet. Resan ar inget jag orkar beratta om. Kort sagt kan man val saga att bilen gick sonder pa vag till Arlanda och vi fick ta en taxi och hade jattebrattom. Inte den basta starten pa resan kanske. Efter ungefar 30 timmar pa resande fot ar vi nu framme i Patong och idag har vi solat, badat och haft mys pa balkongen pa hotellet. Sjalvklart har vi kollat utelivet som Patong framst ar famous for. Och det ar bra! Men man orkar nog inte med allt foa manga dagar har. Vi kommer nog bli ratt trotta i huvudet om ett tag. Vi har ett par dagar kvar har innan vi reser vidare, formodligen mot Phi Phi och Krabi. Men vi far se. Livet i en ryggsack ar perfekt pa det viset, vi kan ju bestamma allt helt sjalva!

Hoppas ni ar nojda for nu. Kommentera garna sa lovar jag att hora av mig saklart som mojligt!


Kommentarer
Postat av: anna

hej Sara

träffade Fiffi på kvantum i dag och fick höra om erat missöde på vägen till arlanda...det kan ju bara bli bättre efter det. skönt att vara framme. Vi längtar nu - åker om en vecka.

ha det jätte bra och va rädda om er!!!

kram Anna, Sigrid och Konrad(Patrik hälsa givet vis också!!!)

2010-03-05 @ 22:20:35
Postat av: Sofie

Jag saknar dig lite redan. Eller så saknar jag dina uppdateringar? Skönt att höra att du lever i alla fall :)

2010-03-05 @ 22:33:09
URL: http://petterssonsofie.blogspot.com
Postat av: Anna Fransson

Hallå!

skönt att ni kom fram, hörde om eran start. Typiskt! Nu känns det som våren är på väg till Katne.

Ha det så himla skönt o uppdatera ofta, vi är många som är nyfikna på hur ni har det.

Kramar frå jobbkompisen!

2010-03-06 @ 13:19:28
Postat av: Cilla

Bravo! Ni lever och mår bra! :)

2010-03-06 @ 19:32:06
URL: http://camh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback