Design by: Josefin

resfeber

Börjar faktiskt få lite resfeber nu. Med rätta! Ska ju faktiskt åka om mindre än 12 timmar. Hur ska detta gå? Sa precis hejdå till mamma som sticker till jobbet alldeles för tidigt för att jag ska orka gå upp. Det blev lite tårar. Mest från hennes sida, men sen är hon lite valpig också. Alldeles för orolig och rädd om mig. Jag sa att jag faktiskt är väldigt bra på att ta hand om mig själv. Hon höll med. Det var ju tur.

Imorgon ska jag säga hejdå till alla andra i familjen. Om ingen av dom gråter kommer det gå bra. Värre blir det att säga hejdå till Marcus. Och ikväll när jag ska godnattpussas för sista gången. Fyfan.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vadå valpig. Du kommer att bli likadan om några år...

2010-04-10 @ 17:22:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback