Design by: Josefin

sandy bungalows it is

Nu ska jag fatta mig kort. Sitter bara har i vantan pa att min take away-sushi ska bli klar!

Vi bor nu pa ett lugnt och skont stalle bara 2 minuter fran det gamla, som dessutom var raka motsatsen. En bungalow mitt pa stranden har vi fatt och allt ar superbra.

For er som inte vet det har jag lange funderat pa att boka om min biljett och komma hem till er tidigare. Och nu ar det fixat! Nar jag kommer kan val bli en overraskning... ;)

Ikvall/inatt ar det dags for Full Moon Party. Ingen gar hem fore sex! ar tanken. Vi far val se hur det gar. Kanner jag mig sjalv ratt kommer det skita sig. Planering for att klara natten galler for mig!

Uppdatering angaende detta kommer EVENTUELLT under morgondagen. Beroende pa laget hos mig och mina kompanjoner.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback