Design by: Josefin

sista dagen i patong

Hej allihop!
Nu har jag tagit en paus fran solen. Det ar iofs ganska molnigt idag, men jaavligt varmt. Precis nu nar jag skrev det dar ser jag genom fonstret att det faktiskt sporegnar. Forsta regnet vi far pa oss, men det ar bara skont. Det ar bade varmt och riktigt kvavt och fuktigt idag. Hoppas tjejerna dar uppe vid poolen tar hand om min handduk!

Utelivet har i Patong ar schysst men valdigt jobbigt. Alla forsaljare, inkastare, typ gatuartister ar pa en hela tiden och vill ha pengar. Om ni ar nyfikna sa blev jag fotad med en transvestit eller dylikt haromkvallen. Hon la armen om mig och satte min hand pa sin tutte! WTF!? Det finns ett ratt roligt foto pa det dar, dar man verkligen ser hur forvanad och radd jag blev. Haha. Och for detta fick jag betala 100 bath. Kul. Nu ar det iofs ungefar 20 svenska kronor. Men anda. Vi har alltsa fatt erfara att allt sant dar kostar pengar, sa man far vara forsiktig med vad man tar kort pa.

Ikvall ar det sista kvallen i Patong och jag tror det blir lugnt for min del. Kanner mig fortfarande lite halvt jetlagad och sover i tid och otid. De senaste natterna har jag kommit hem 05.45, 04.00 och 04.30. Namnde jag att man blir lite trott da?

Imorgon drar vi nog vidare till Phi Phi, dar fokus formodligen kommer ligga pa sol och bad.

Pusspusspuss. Jag langtar faktiskt hem redan. Tror inte det har med langresor ar min grej. Tyvarr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback