Design by: Josefin

att flytta hemifrån

I eftermiddag ska jag köra mina och Marcus kläder till lägenheten och dessutom tänkte jag försöka handla mat så vi kan sova där inatt! Igår var vi där hela kvällen och plockade in tallrikar och glas i skåpen och placerade ut lite andra grejer för att få lite mysfaktor. Det är väldigt svårt varje gång man ska placera köksgrejer och mat i olika skåp och lådor innan man bott där. Man har ju ingen aning om var vilket ligger bäst någonstans och vad som kommer funka smidigast. Det kommer säkert bli en omplacering inom kort när vi märker att plastfolien inte alls kan ligga i lådan vi valt. Haha.

Har ägnat förmiddagen åt att skriva shoppinglista (tur att vi handlade torrvaror och sånt igår, annars hade listan blivit låååång!), med hjälp av reklambladen som kom i brevlådan idag. Coop, Willys och såklart mitt fina Kvantum ska få besök och jag har skrivit noggranna rader och tittat ut vad som är billigt på vilket ställe. Inte så att jag tänker åka runt halva stan för att köpa en påse nötter, men är man ändå uppe på Lövåsen kan man ju göra det bästa av situationen.

På fredag blir det IKEA och lite annat. Jo, det finns en inköpslista för det också.

Puss!

Kommentarer
Postat av: madde

vill se bilder, massa bilder :)

2010-05-03 @ 13:34:23
URL: http://madelenewinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback