Design by: Josefin

bakslag

Regn som vräker ner efter många fina dagar med sol och värme kan man verkligen kalla bakslag. Givetvis ska jag jobba och Marcus tog bilen till Vingåker imorse medan jag låg och sov. Han kunde ju haft bättre tajming. Men jag slog en signal till pappa som kommer och kör mig sen. Tur! När det regnar känns det helt plötsligt som vägen till jobbet r oändligt mycket längre. Knepigt.

Tänkte hoppa in i duschen innan det är dags att få sig lite mat i magen. Egentligen är det onödigt att tvätta håret eftersom jag ändå ska ha keps på mig hela kvällen. Ska stänga i förbutiken och då brukar tiden faktiskt gå lite fortare än i kassan. Hoppas Marcus kan komma upp och hämta mig när jag slutar. Regnar det fortfarande tänker jag ju inte gå hem.

Dags att dra sig mot duschen då kanske?!




Dagar som denna hade ju det här varit skönt att fortsätta med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback