Design by: Josefin

bilder kommer

Jag lovar att bilder kommer så fort vi fått lite bättre ordning. Kanske i slutet på veckan! Ska ju försöka klämma in ett IKEA-besök också och efter det blir det säkert ännu bättre. Nu är det lite kalt och ekar faktiskt i vardagsrummet. Känns ju sådär. Så gardiner och ytterligare någon möbel att fylla ut med skulle göra susen.

Dagen har annars bestått av att plocka iordning kläder och jobb på eftermiddagen och kvällen. Kom hem till en fotbollstittande sambo och hans fotbollstittande kompis som gjort mat till sig själva och liksom glömt mig. Det blev jag i och för sig inte så missnöjd med eftersom pytt i panna är en av de få saker som jag inte äter. Så jag gjorde pasta och falukorv istället. Falukorv som Marcus inte äter. Nu blir det snart lite kvällsfika innan det är dags för sängen. Mer jobb blir det imorgon, och det går åt. Här kommer det gå åt pengar, vill jag lova!

Bjuder på en sommarbild så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback