Design by: Josefin

en solig dag

Blev glad när jag vaknade och såg att det var soligt ute. När jag gick ut på balkongen blev jag dock lite besviken eftersom det är svinkallt, trots solen. Jag vill börja gå i shorts! Jag förstod i och för sig att det inte skulle vara shortsväder än, men man kan ju hålla tummarna på att vädret går ett steg i rätt riktning men det verkar som att temperaturen tänker stanna på "för kallt" ett tag till.

Har suttit i telefon med en trevlig kille från 3 och beställt en iPhone till mig själv och en Nokia X6 till min lillasyster. Hoppas det kommer vara till belåtenhet. Min sambo (fint det låter!) trodde dock inte att jag skulle tjäna på att ha ett så dyrt abonnemang mot vad jag brukar. Men jag litar på att jag kommer ringa mer nu när jag flyttat och att det kommer löna sig. Jag kan ju inte rå för att det inte finns 3G längre så att jag var tvungen att köpa 3GS:en som är både dyrare men också lite bättre. Och så kunde jag få en vit också. Precis som jag ville. Jag är, med andra ord, nöjd!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen göra fisk, potatis och spenat till lunch och lite senare pallra mig iväg till jobbet. Och imorgon är jag ledig, vilket eventuellt innebär IKEA. Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback