Design by: Josefin

fundering

Nu är ju frågan om jag ska ta mig i kragen och åka ner till Friskis och träna eller inte. Jag har en tvättmaskin igång där nere och en tumlare och dessutom lite kläder i torkskåpet. Skulle egentligen vilja ta tag i det där så det blir färdigt istället för att slippa stressa med det innan mina gäster kommer. Han den där sambon vet jag inte när han kommer hem, så det är inte mycket och lita på att tvätten ska bli fixad av honom. Han skulle försöka hinna hem och fix mat så det är klart när jag kommer hem från träningen och bara det vore ju guld värt.

Jag får nog ta en sväng med dammsugaren, sen kila ner och kolla statusen i tvättstugan och sen bestämma mig. Passet börjar om en timme så jag hinner ju fortfarande. Fast jag hämtade inte mina böcker på förmiddagen så jag kanske skulle kila ner till Coop och göra det istället?

Känns som jag hela tiden hittar bortförklaringar till att slippa träna. Men jag kan tala om att jag gärna skulle, men jag kan knappt röra mig på grund av träningsvärk. Förmodligen skulle det kännas lite bättre om jag tränade lite och sen stretchade. Gaaaah, jag blir galen!
Det blir nog dammsugaren nu, sen tvättis och sen se vad klockan är och hur jag känner. Ja, så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback