Design by: Josefin

mycket bra dag!

I högtalarna skrålar Lady Gaga och jag kom precis hem från en heldag i huvudstaden. Det var ingen kurs vi var på, utan med lite inspirationsdag där vi utbytte erfarenheter med personal från andra butiker och coachades av våra personliga säljcoacher från Svenska Spel. Dagen har verkligen varit superbra och jag är hur taggad som helst att komma tillbaka till förbutiken och göra mitt allra bästa! Det stora problemet är att jag knappt ska vara där alls i sommar. TYVÄRR! Verkligen. Ville verkligen det, men man kan ju inte få allt. Tommy Söderberg, fd förbundskapten i landslaget i fotboll, numera i U21-landslaget var där och föreläste hela förmiddagen. Vilken underbar människa! Jag beundrar människor som brinner för att lyfta fram och stärka andra till att göra sitt bästa istället för att bara se till sin egen vinning. Vi pratade om att man själv väljer hur man vill se en situation, positivt eller negativt, och vi tjänar aldrig nånsin på att inte göra vårt bästa.

Jag tycker så vansinnigt mycket om mitt jobb. Jag älskar att vara glad, trevlig, tillmötesgående och få kunderna att gå ifrån butiken nöjda. Tror fan jag ska jobba inom sälj alltså. Det passar mig.


PS. Vi fick svingod lunch. Älggryta med svamp och färskpotatis. Jag älskar mat. Och tillbringade dagen på ett jättefint hotell. Nordic Sea på Vasagatan i Stockholm. Dom har en isbar med is från ishotellet i Jukkasjärvi. I like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback