Design by: Josefin

onsdag

Stunden är kommen. Jag ska strax åka till Duveholmsgymnasiet, träffa Dag och göra en muntlig redogörelse för hur man konterar och sen kommer min dom. 500 spänn har jag betalat och jag hoppas jag gjort tillräckligt bra ifrån mig för att förtjäna ett MVG i Företagsekonomi B. Håll tummarna!

När jag är klar ska jag svänga förbi hos mamma och pappa och hämta lite post och kanske hinner jag med en sväng på stan också. Jag är ensam hela eftermiddagen så något vill jag hitta på. Marcus är på väg till Scania i Södertälje där han ska på arbetsintervju. Hoppas det går bra! Ett jobb för hans del skulle verkligen inte sitta i vägen. Igår fick vi dessutom reda på att vi måste flytta härifrån senast sista augusti. Det ska flytta in någon annan i lägenheten, så vi är helt enkelt på jakt efter ett nytt ställe att bo på. Den här lägenheten är verkligen superbra, men om vi hittar nånstans där vi trivs ska det bli skönt att ha något helt eget och köpa egna möbler och så så att vi riktigt kan känna oss hemma. Nu känns det lite som att bo hemma hos någon annan, eftersom vi inte har våra egna grejer. Men det är bra ändå. Vi har ju hela sommaren på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback