Design by: Josefin

shopping

Det blev lite ändrade planer för dagen så eftermiddagen och kvällen spenderades med mamma och lillasyster i Norrköping. Fick massa fina grejer av min snälla mamma eftersom min plånbok inte direkt är välfylld för tillfället. Fick bland annat den fina klänningen här nedanför som jag velat ha sen jag såg den första gången på H&M's hemsida. Visste bara inte vilken storlek jag skulle ha och båda storlekarna som var aktuella skulle ta flera månader att få hem. Det är verkligen det sämsta med H&M's webshop. Att man kan beställa saker som inte finns i lager så man ibland måste vänta hur länge som helst på att få hem grejerna. Väntar på en leverans just nu faktiskt. Var ett par veckor sen jag beställde och får nog vänta på kläderna 4 veckor till. Suck!


Fick dessutom med mig en kavaj från Monki, tre nagellack, jeans, leggings, underkläder och ett par tröjor. Känns bra! Jag gillar att shoppa. Ganska mycket faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Amandha

Åhhh! Den där klänningen beställde jag för evigheter sen och den kommer aldrig :/ Hoppas att den är lika snygg i verkligheten som på bilden! ;)

2010-05-13 @ 13:13:09
URL: http://amandhakronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback